Häiriöt puhelin- ja verkkoyhteyksissä

Oma asiointi -palvelussa virhetilanteita - toimi näin 

Oma asiointi -palvelun käyttöliittymä on uudistettu. Se mukautuu nyt paremmin eri näyttöihin ja laitteisiin.
Valitettavasti käytössä on ilmennyt sattumanvaraisia virhetilanteita.

  • Jos sivu jumiutuu eikä mikään tunnu toimivan, päivitä selain joko selaimen omalla päivitä -painikkeella tai F5-näppäimellä.
  • Jos ulos kirjautuessasi saat virheilmoituksen, sulje kaikki selaimen ikkunat. Tämä toiminto kirjaa sinut ulos palvelusta.
  • Jos käytät yhteiskäytössä olevaa laitetta, tyhjennä selaimen välimuisti lopettaessasi.

Ongelmia selvitetään. Pahoittelemme niistä aiheutuvaa haittaa.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi 2.1.2017 klo 16.15

Oma asiointi -palvelun työnhakijaksi ilmoittautumisen häiriöt korjattu

Henkilöasiakkaan Oma asiointi-palvelun työnhakijaksi ilmoittautumisen vika on nyt korjattu. Hetkellisiä häiriöitä saattaa vielä esiintyä. Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa!

Muut henkilöasiakkaan Oma asioinnin -palvelut, Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi sekä Valtakunnallinen te-palvelut.fi -sivusto toimivat normaalisti. 

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko TE-palvelujen verkkoasioinnissa 30. – 31.12

TE-palvelujen verkkoasioinnissa alkaa huoltokatko perjantaina 30.12. klo 17.00. Katkon arvioitu päättymisaika on lauantaina 31.12. noin klo 23.00. Huoltokatko johtuu järjestelmän teknisistä ylläpitotoimista.

Huoltokatkon aikana ovat poissa käytöstä:

• Henkilöasiakkaan Oma asiointi
• Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi  
• Avoimet työpaikat -palvelu
• Haussa oleva työvoimakoulutus -palvelu
• Ammattinetti.

Verkkopalvelu te-palvelut.fi toimii huoltokatkon aikana normaalisti.

Pahoittelemme häiriötä.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi  7.12.2016 klo 15.16

Suomi.fi-tunnistamisessa häiriö

Suomi. fi-tunnistamisessa havaittiin 7.12. klo 13.55 häiriö, jonka vuoksi TE-palvelujen henkilöasiakkaan Oma asiointi -palveluun kirjautuminen ei toimi. Ongelma johtuu Väestötietojärjestelmän häiriöstä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Häiriötilanne ohi  2.12. 2016 klo 12.57

Suomi.fi-tunnistamisessa häiriö 2.12.

Suomi. fi-tunnistamisessa havaittiin 2.12. klo 12.00 häiriö, jonka vuoksi TE-palvelujen henkilöasiakkaan Oma asiointi -palveluun kirjautuminen ei toiminut. Ongelma johtui Väestötietojärjestelmän häiriöstä. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi  28.11. 2016

Katso-tunnistautumisessa häiriöitä

Katso-tunnistautumisessa on häiriöitä. Verohallinto selvittää tilannetta. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 14.11. 2016

Verkkosivustolla sekä Avoimet työpaikat- ja Haussa oleva työvoimakoulutus -palveluissa käyttökatkoja 

TE-palvelujen te-palvelut.fi-verkkosivustolla sekä Avoimet työpaikat- ja Haussa oleva työvoimakoulutus -palveluissa ja niiden vahtipalveluissa on ollut aamupäivän ajan käyttökatkoja tietoliikenneyhteyksien häiriöiden vuoksi. Häiriön syytä selvitellään, ja se korjataan mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Oma asiointi -palvelu toimii normaalisti:

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko ohi 11.11. 2016

TE-toimistojen verkkosivuilla huoltokatko 10.11.2016 klo 16-17

Verkkopalvelussamme on torstaina 10.11.2016 klo 16.00 - 17.00 huoltokatko, jonka aikana Paikalliset TE-palvelut -sivut ovat poissa käytöstä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Valtakunnalliset sivut ja Oma asiointi -palvelu toimivat normaalisti.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko ohi 10.11. 2016 klo 9.40

TE-toimistojen verkkosivuilla huoltokatko 10.11.2016 klo 6-8

Verkkopalvelussamme alkaa to 10.11.2016 klo 06.00 huoltokatko, jonka aikana Paikalliset TE-palvelut -sivut ovat poissa käytöstä. Sivut ovat uudestaan käytössä samana aamuna klo 08.00 mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Valtakunnalliset sivut ja Oma asiointi -palvelu toimivat normaalisti.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 14.10.2016

Oma asiointi -palvelussa käyttökatko 13.10. klo 17.00 - 14.10.2016 klo 6.00  

Henkilöasiakkaan Oma asiointi-palvelussa alkaa torstaina 13.10.2016 klo 17.00 käyttökatko, jonka aikana Oma asiointi -palvelu on poissa käytöstä. Palvelu on uudestaan käytössä perjantaina 14.10.2016 klo 6.00 mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Valtakunnallinen te-palvelut.fi -sivusto ja Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi toimivat normaalisti.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu13.10.2016

TE-toimistojen ja Työlinjan puhelinpalvelut suljettuina

TE-toimistojen ja Työlinjan puhelinyhteydet eivät toimi tällä hetkellä. Uusia soittajia ei enää pääse linjoille. Asiakkaat kuulevat soittaessaan tiedotteen tietoteknisistä ongelmista.

Vikaa selvitetään parhaillaan ja se korjataan mahdollisimman pikaisesti.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu  1.10.2016

TE-toimistojen ja Työlinjan puhelinpalvelut suljettuina  

TE-toimistojen ja Työlinjan  puhelinyhteydet eivät toimi tällä hetkellä. Uusia soittajia ei enää pääse linjoille. Asiakkaat kuulevat soittaessaan tiedotteen tietoteknisistä ongelmista.

Vikaa selvitetään parhaillaan ja se korjataan mahdollisimman pikaisesti.

Voit hoitaa asiointiasi verkossa:
Henkilöasiakkaan Oma asiointi
Yrityksen ja  työnantajan Oma asiointi

Pahoittelemme häiriötä.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko ohi 1.10.2016

Huoltokatko TE-palvelujen verkkoasioinnissa 1.10.

TE-palvelujen verkkoasioinnissa alkaa huoltokatko lauantaina 1.10. klo 7.00. Katkon arvioitu päättymisaika on noin klo 17.00. Mahdollisia lyhyempiä häriöitä voi esiintyä vielä sunnuntaina. Huoltokatko johtuu järjestelmän teknisistä ylläpitotoimista.

Huoltokatkon aikana ovat poissa käytöstä:

  • Henkilöasiakkaan Oma asiointi
  • Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi  
  • Avoimet työpaikat -palvelu
  • Haussa oleva työvoimakoulutus -palvelu 
  • Ammattinetti.

Verkkopalvelu te-palvelut.fi toimii huoltokatkon aikana normaalisti. 

Pahoittelemme häiriötä.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko ohi 19.9.2016

TE-toimistojen verkkosivuilla huoltokatko 16.–17.9.2016 

Verkkopalvelussamme alkaa pe 16.9.2016 klo 21.00 huoltokatko, jonka aikana Paikalliset TE-palvelut -sivut ovat poissa käytöstä. Sivut ovat uudestaan käytössä la 17.9.2016 klo 10.00 mennessä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.

Valtakunnalliset sivut ja Oma asiointi -palvelu toimivat normaalisti.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 2.9.2016 klo 11

Häiriö lähtevässä maksuliikenteessä korjattu, yksittäisissä tapauksissa maksut saattavat valitettavasti myöhästyä 

Valtion virastoissa käytössä olevassa laskujen ja asiakirjojen kierrätys- ja arkistointijärjestelmä Rondossa ollut tekninen järjestelmävika on korjattu.
Kuun vaihteen lakisääteiset ja muut kiireellisimmät ja vaikutuksiltaan laajimmat maksut on saatu maksuun ajallaan. Yritysten tavara- ja palvelumyyntilaskuja käsitellään nopeutetussa aikataulussa, mutta yksittäisissä tapauksissa maksut saattavat valitettavasti myöhästyä.

Lisätietoja valtion talous- ja henkilöstöpalvelukeskuksen tiedotteesta (palkeet.fi)

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 14.7.2016 klo 10
HST-tunnistautumisessa häiriö

Sirullisella henkilökortilla (HST-kortilla) tunnistautuminen henkilöasiakkaan Oma asiointi -palveluun ei ole toistaiseksi mahdollista. Verkkopankkitunnuksilla palvelu toimii normaalisti.

Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme HST-kortin käyttäjille aiheutuvaa haittaa.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 8.6.2016 klo 10.30
TE-palvelujen puhelinyhteydet eivät toimi 

TE-toimistojen, Työlinjan ja Yritys-Suomen puhelinpalvelujen puhelinyhteydet eivät toimi tällä hetkellä. Uusia soittajia ei enää pääse linjoille. Asiakkaat kuulevat soittaessaan tiedotteen tietoteknisistä ongelmista.

Vikaa selvitetään parhaillaan ja se korjataan mahdollisimman pikaisesti.

Voit hoitaa asiointiasi verkossa:
Henkilöasiakkaan Oma asiointi
Yrityksen ja  työnantajan Oma asiointi

Pahoittelemme häiriötä.

Takaisin