Häiriöitä puhelin- ja verkkoyhteyksissä

Tällä hetkellä: 
Ei tiedossa olevia häiriöitä TE-palvelujen puhelinyhteyksissä tai verkkopalveluissa.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Vika korjattu 21.7. klo 15.40

Suunnitelman tekeminen ei toimi Oma asiointi -palvelussa

Henkilöasiakkaan Oma asiointi -palvelussa on ongelma, jonka vuoksi oman suunnitelman tekeminen on jouduttu ottamaan pois käytöstä 20.7. klo 18 alkaen.

Vikaa selvitetään. Katkon arvioitu kesto on klo 15.00 saakka.

Jos työnhakusi on katkennut siksi, ettet ole voinut 20.–21.7.2017 tehdä suunnitelmaa tai ilmoittaa suunnitelmassa sovittujen tehtävien toteutumisesta, sinun ei tarvitse tällä hetkellä tehdä mitään asian korjaamiseksi, vaan TE-toimisto korjaa virheen takautuvasti ja on sinuun tarvittaessa yhteydessä.

Pahoittelemme häiriötä.

Julkaistu 21.7.2017 klo 8.50, päivitetty klo 11.50, päivitetty klo 15.40

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi

Oma asiointi -palvelussa häiriö 19.7. klo 05.50–11.50 

Henkilöasiakkaan Oma asiointi -palvelussa havaittiin 19.7. klo 05.50 alkanut ongelma, jonka vuoksi työnhakijaksi ilmoittautuminen ei ole toiminut aamupäivän aikana. Muut asiointimahdollisuudet ovat toimineet koko päivän.

Vika saatiin korjattua klo 11.50, ja työnhakijaksi ilmoittautuminen toimii nyt normaalisti.

Julkaistu 9.7.2017 klo 13.50

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi

TE-toimistojen ja valtakunnalliset puhelinpalvelut suljettuina  

TE-toimistojen ja valtakunnalliset puhelinpalvelut eivät toimi tällä hetkellä. Uusia soittajia ei enää pääse linjoille. Asiakkaat kuulevat soittaessaan tiedotteen tietoteknisistä ongelmista.

Vikaa selvitetään parhaillaan ja se korjataan mahdollisimman pikaisesti.

Voit hoitaa asiointiasi verkossa:
Henkilöasiakkaan Oma asiointi 
Yrityksen ja  työnantajan Oma asiointi

Pahoittelemme häiriötä.

Julkaistu 7.7.2017 klo 9.25

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Häiriötilanne ohi

TE-palvelujen verkkoasioinnissa esiintyy ajoittain häiriöitä

Verkkoasiointipalvelujen yhteyksissä TE-toimistojen asiakastietojärjestelmään esiintyy häiriöitä. Ohjelmistotoimittajat selvittävät tilannetta ja korjaustoimenpiteitä suoritetaan parhaillaan. 

Verkkopalvelussa on mahdollisesti lyhyitä käyttökatkoja

  • Henkilöasiakkaan Oma asiointi -verkkopalvelussa
  • Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi -verkkopalvelu.

Verkkoasiointi onnistuu useimmiten, mutta häiriön sattuessa asiointi ei onnistu. Häiriön sattuessa, kokeile hetken kuluttua uudelleen. Parhaiten asiointi onnistuu ilta-aikaan.

Jos asiointisi ei verkkopalvelussa onnistu uudelleen yrittämisen jälkeen, ota yhteyttä TE-puhelinpalveluun tai TE-toimiston palvelupisteeseen.

Te-palvelut.fi-verkkosivuston tietosisällöt toimivat katkojen aikana normaalisti.

Korjaukset liittyvät heinäkuun alun uusien verkkoasiointimahdollisuuksien käyttöönottoon. 
Voit ilmoittaa 1.7.2017 alkaen verkossa lähes kaikki palvelutarpeet ja työnhaun muutokset (22.6.2017 uutinen)

Pahoittelemme häiriötä. 

Julkaistu 3.7.2017 klo 11.15, päivitetty 5.7. klo 11:40

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Huoltokatko ohi

Huoltokatko TE-palveluiden verkkoasioinnissa to 6.7. klo 18 - 20

Huoltokatko johtuu järjestelmän teknisistä ylläpitotoimista.

Katkon aikana ovat poissa käytöstä

  • Henkilöasiakkaan Oma asiointi -verkkopalvelu
  • Yrityksen ja työnantajan Oma asiointi -verkkopalvelu

Verkkosivusto te-palvelut.fi toimii huoltokatkon aikana em. asiointipalveluja lukuun ottamatta normaalisti.

Pahoittelemme häiriötä.

Julkaistu 6.7.2017 klo 14:50

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Puhelinpalvelut avoinna klo 13.00

TE-palvelujen puhelinpalvelut suljettuna 

TE-toimistojen ja valtakunnalliset puhelinpalvelut ovat suljettuna, koska verkkoasioinnin huoltokatko vaikuttaa asiakastietojärjestelmän käyttöön.

Pahoittelemme häiriötä.

Julkaistu 3.7.2017 klo 11.45

Takaisin