Toimintaohjeet TE-puhelinpalvelujen ja chatin häiriötilanteissa

TE-palvelujen puhelinpalveluissa, chatissa ja verkkopalveluissa voi tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi olla tilapäisiä häiriöitä.

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua häiriön tai sen vuoksi ruuhkautuneen palvelun vuoksi, katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet yrittänyt soittaa puhelinpalveluumme tai asioida verkossa.

· Ota myöhemmin uudelleen yhteyttä. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen.

· Huomioithan, että jos puhelinpalvelut ovat suljettuna, voit jättää yhteydenottopyynnön TE-toimistoon Oma asiointi -palvelussa. Vastaavasti Oma asiointi -palvelun häiriötilanteissa voit ottaa yhteyttä TE-puhelinpalveluihin.

· Jos jätit TE-puhelinpalveluihin soittopyynnön, soitamme sinulle heti kun se on mahdollista. Häiriötilanteissa emme valitettavasti voi taata takaisinsoittoa samana päivänä.

Takaisin