Toimintaohjeet TE-puhelinpalvelujen ja chatin mahdollisissa häiriötilanteissa

TE-palvelujen puhelinpalveluissa ja chatissa voi tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi olla tilapäisiä häiriöitä.

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua häiriön tai sen vuoksi ruuhkautuneen palvelun vuoksi, katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet yrittänyt soittaa puhelinpalveluumme.

· Älä katkaise puhelua ennen kuin olet jonossa, jotta näemme järjestelmästämme, että olet yrittänyt soittaa.

· Ole toisena päivänä yhteydessä uudelleen ja kerro, milloin yritit soittaa.

· Jos jätit meille soittopyynnön, soitamme sinulle heti kun se on mahdollista. Valitettavasti emme häiriötilanteissa voi taata takaisinsoittoa samana päivänä.

Takaisin