Toimintaohjeet TE-puhelinpalvelujen, chatin ja verkkopalvelujen mahdollisissa häiriötilanteissa

TE-palvelujen puhelinpalveluissa ja chatissa ja verkkopalveluissa voi tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi olla tilapäisiä häiriöitä.

Jos et ole saanut asiaasi hoidettua häiriön tai sen vuoksi ruuhkautuneen palvelun vuoksi, katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet yrittänyt soittaa puhelinpalveluumme tai asioida verkossa. 

· Ota myöhemmin uudelleen yhteyttä. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen.

· Huomioithan, että jos puhelinpalvelut ovat suljettuna, voit jättää yhteydenottopyynnön TE-toimistoon Oma asiointi -palvelussa. Vastaavasti Oma asiointi -palvelun häiriötilanteissa voit ottaa yhteyttä TE-puhelinpalveluihin.

· Jos jätit meille soittopyynnön, soitamme sinulle heti kun se on mahdollista. Valitettavasti emme häiriötilanteissa voi taata takaisinsoittoa samana päivänä.

Takaisin