TE-palvelujen henkilöasiakkaan puhelinpalvelussa ruuhkaa

Päivitetty 9.1.2017

TE-palvelujen henkilöasiakkaan puhelinpalvelussa on ruuhkaa johtuen vuodenvaihteen ja kuukauden alun asiointitarpeista.

  • Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
  • Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, soita toisena päivänä uudelleen. 
  • Muistathan, että Oma asiointi -palvelu on käytettävissäsi 24/7.

Jos et saa asiaasi hoidettua palvelun ruuhkautumisen vuoksi, katsomme asiointipäiväksi ajankohdan, jolloin olet soittanut puhelinpalveluumme.

  • Älä katkaise puhelua ennen kuin olet jonossa, jotta näemme järjestelmästämme, että olet yrittänyt soittaa.
  • Ole toisena päivänä yhteydessä uudelleen ja kerro, milloin yritit soittaa.

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu