Chat apuna henkilöasiakkaan verkkoasioinnissa

TE-palvelujen chat auttaa, kun tarvitset apua verkkoasioinnissa:

  • Kun olet kirjautunut Oma asiointi -palveluun, chat on käytössäsi palvelun etusivulla suomeksi ma–pe klo 9.00–15.45. Chatin kautta ei voi ilmoittautua työnhakijaksi eikä ilmoittaa muuttuneista tiedoista, mutta autamme ja neuvomme sinua käyttämään palvelua itse.
  • Jos et ole kirjautunut Oma asiointi -palveluun, löydät chatin Näin asioit kanssamme -osiosta henkilöasiakkaan puhelinpalvelusivulta ma–pe klo 13.00–15.00. Chat näkyy sivun alalaidassa, kun palvelu on saatavilla.

Chat on käytössäsi myös mobiililaitteilla ja voit halutessasi lähettää keskustelun omaan sähköpostiisi.

Henkilöasiakkaan Oma asiointi
Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu