Puhelut, chatit ja vastausajat puhelinpalvelussa kesäkuussa 2018

TE-palvelut on julkaissut infograafeja, joissa kerrotaan miten valtakunnallinen henkilöasiakkaan puhelinpalvelu & chat ovat palvelleet asiakkaita kesäkuussa 2018. 

Kuvasta selviää, että puhelinpalvelu on vastannut yli 32 500 puheluun kesäkuun 2018 aikana. 

Soittaja on jonottanut keskimäärin 4 min 40 sek ja, jos hän on jättänyt takaisinsoittopyynnön, on hänelle soitettu takaisin keskimäärin 2 h ja 36 min päästä. 

Lyhimmät jonot palvelussa ovat yleensä torstaisin ja välillä 9-10.

Henkilöasiakkaan puhelinpalveluiden, eli puheluiden ja chatin, vastausajat löydät jatkossa puhelinpalveluiden kotisivuilta. 

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelujen kotisivu