TE-palveluiden käyttökatko siirtyy

7.9.2020, päivitetty 14.9.2020 ja 17.9.2020

TE-palvelujen järjestelmäympäristön huolto- ja päivityskatko 18.9.–21.9. on siirretty. Palvelut ovat normaalisti käytettävissä. Mahdollisesta uudesta ajankohdasta informoidaan erikseen.

***

TE-palvelujen tietojärjestelmiin tehdään huoltopäivitys, jonka vuoksi sekä henkilöasiakkaan että työnantajien Oma asiointi -verkkopalvelut eivät ole käytettävissä. Käyttökatko alkaa perjantaina 18.9.2020 klo 12.00 ja päättyy maanantaina 21.9.2020 klo 7.00.

Myös kaikki puhelin- ja chat-palvelut ovat suljettuna huoltopäivityksen vuoksi.

Jos et saa hoidettua asiaasi käyttökatkon vuoksi, asioithan uudelleen mahdollisimman pian katkon päättymisen jälkeen. Häiriön vuoksi hoitamatta jääneet asiat voidaan korjata jälkikäteen. Varauduthan siihen, että käyttökatkon jälkeen sekä puhelin- että verkkopalveluissa on ruuhkaa.

Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Toimintaohjeet TE-puhelinpalvelujen, chatin ja verkkopalvelujen mahdollisissa häiriötilanteissa