TE-puhelinpalvelut

Puhelinpalveluissamme on ajoittain ruuhkaa

Koronaviruksen aiheuttamista asiointiin liittyvistä yhteydenotoista johtuen valtakunnalliset puhelinpalvelumme ovat ajoittain ruuhkautuneet. 
Otathan yhteyttä puhelimitse vain, jos et pysty asioimaan sähköisesti Oma asiointi -palvelussa. Oma asiointi-palvelussa näet, kuinka asiasi on edennyt ja pystyt jättämään yhteydenottopyynnön.

Kuinka voimme auttaa?

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

Koulutusneuvonta

Uraohjaus

Työttömyysturvaneuvonta

Työnantaja- ja yritysasiakkaan puhelinpalvelu

Henkilöasiakkaan venäjänkielinen puhelinpalvelu

Paljonko soittaminen maksaa?

Puheluhinnat

Etäpalvelua videoyhteydellä

Katso, miten toimit

Keräämme asiakaspalautetta

Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme. Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta.

Syksyllä 2019 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 9719 kpl) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 8,5 (asteikko 0-10). Tuloksia hyödynnetään palvelujen kehittämiseen.