TE-puhelinpalvelut

TE-palvelujen puhelinpalveluista saat tietoa, neuvontaa ja ohjausta kaikista TE-palveluista sekä tukea verkkopalveluiden käyttöön.

Käytössäsi ovat henkilöasiakkaan yleinen palvelunumero sekä työttömyysturvaan ja koulutusasioihin omat palvelunumeronsa. Lisäksi voit varata ajan valtakunnalliseen uraohjaukseen, joka toteutetaan puhelimitse tai videon välityksellä.

Työnantaja- ja yritysasiakkaita palvelevat TE-toimistojen omat puhelinpalvelut sekä Yritys-Suomi-puhelinpalvelu.

Puhelinpalvelujen yhteystiedot ja lisätietoa palveluista löydät alasivuilta.

Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme. Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta. 

Keväällä 2019 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 6084) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 8,6 (asteikko 0-10), NPS-luku 64. Tuloksia hyödynnetään palvelujen kehittämiseen.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7.