TE-puhelinpalvelut

TE-palvelujen puhelinpalveluista saat tietoa, neuvontaa ja ohjausta kaikista TE-palveluista sekä tukea verkkopalveluiden käyttöön.

Käytössäsi ovat henkilöasiakkaan yleinen palvelunumero sekä työttömyysturvaan ja koulutusasioihin omat palvelunumeronsa. Lisäksi voit varata ajan valtakunnalliseen uraohjaukseen, joka toteutetaan puhelimitse tai videon välityksellä.

Työnantaja- ja yritysasiakkaita palvelevat TE-toimistojen omat puhelinpalvelut sekä Yritys-Suomi-puhelinpalvelu.

Puhelinpalvelujen yhteystiedot ja lisätietoa palveluista löydät alasivuilta.

Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme. Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta. Syksyllä 2018 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 1 804) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 8,4 (asteikko 0-10), NPS-luku 60. Tuloksia hyödynnetään palvelujen kehittämiseen.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7