Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

0295 025 500

ma - pe klo 9.00–16.15

TE-palvelujen henkilöasiakkaan puhelinpalvelussa ja chatissa ruuhkaa (9.8.2017)

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

Käytössäsi on myös chat arkisin klo 9-16. Chatissa voit kysyä neuvoa verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua. Chat on tarjolla tämän sivun lisäksi myös oma asiointi -palvelussa.

Suurimmat ruuhkat palvelussa ovat aina kuukauden vaihtuessa ja maanantaisin.

Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai  klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta passiiviseen jonotukseen, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7