Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

0295 025 500

ma - pe klo 9.00–16.15

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

Käytössäsi on myös chat arkisin klo 9-16. Chatissa voit kysyä neuvoa verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua. Chat on tarjolla tämän sivun lisäksi myös oma asiointi -palvelussa.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7.

Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai  klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana. 

Mikäli sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Puhelut, chatit ja vastausnopeus huhtikuussa 2019

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu on vastannut 34095 puheluun, jonotusaika noin 2 min 9 sek ja takaisinsoittopyynnön vastausaika noin 2 h 3 min. Chatteja on vastattu yhteensä 5948 kertaa. Pisin jono on maanantaisin ja kello 11-12. Lyhin torstaisin ja välillä 9-10.