Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

0295 025 500

ma - pe klo 9.00–16.15

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

Käytössäsi on myös chat arkisin klo 13-15. Chatissa voit kysyä neuvoa verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua. 

Palvelussa on usein ruuhkaa klo 11–13

Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai jättää takaisinsoittopyynnön. Takaisinsoittopyynnön voit jättää klo 9-13 välisenä aikana ja soitamme takaisin klo 13-16.15 välisenä aikana 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7