Työlinja henkilöasiakkaille

0295 020 700

ma - pe klo 9–16.15

Puhelun hinta on asiakkaan oman operaattorisopimuksen mukainen.

Voit ottaa yhteyttä, kun

  • tarvitset tietoa TE-palveluista tai opastusta verkkopalvelujen käyttöön

Meiltä voit kysyä esim.

  • Jään työttömäksi, mitä minun pitää tehdä?
  • Missä asioissa voin saada apua TE-toimistosta?
  • Mitä muutosturva tarkoittaa, kuka kuuluu sen piiriin ja kuinka kauan?
  • Voinko saada matkakorvausta työpaikkahaastattelumatkasta, miten korvausta haetaan?
  • Miten paikkavahti toimii? Miten käytän verkkopalveluja?

HUOM! Työlinjan Henkilöasiakas- ja Työttömyysturvaneuvonnan palveluissa on ruuhkaa. Jonoja on varsinkin klo 11–13 välillä. Pahoittelemme tilannetta. Asiakkaat palvellaan jonoonsaapumisjärjestyksessä, ja mikäli jonoon ei enää voida ottaa uusia asiakkaita tarjotaan sinulle mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö. Soitamme takaisin yleensä noin tunnin kuluessa. Jonotusaika oli toukokuussa keskimäärin 1min 33s.

Käytettävissä on myös Oma asiointi verkkopalvelu  

Sähköposteihin vastaamme 5 arkipäivän kuluessa. HUOM! Tietoturvan takia et voi asioida sähköpostitse sellaisissa työnhakuun liittyvissä asioissa, joissa tarvitaan esim. henkilötunnusta. Sähköposti: tyolinja@te-toimisto.fi