Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu
- Työllisyyden kuntakokeilut
- Näin aloitat työnhakusi
- Ilmoittautumisohjeet Suomen kansalaiselle
- Ilmoittautumisohjeet EU- ja ETA-maiden kansalaisille
- Ilmoittautumisohjeet muiden maiden kansalaisille
- Asiantuntijapalvelua tarpeesi mukaan
- Työllistymissuunnitelma
- Usein kysyttyä
- Yhteystiedot
- TE-puhelinpalvelut
- Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu
- Koulutusneuvonta
- Uraohjaus
- Työttömyysturvaneuvonta
- Työnantaja- ja yritysasiakkaan puhelinpalvelu
- Henkilöasiakkaan venäjänkielinen puhelinpalvelu - Русскоязычная телефонная служба для индивидуальных клиентов
- Esitteet
- Käsittelemme tietojasi seuraavasti
- TE-asiakaspalvelukeskuksen tietosuojaseloste
- Tietosuoja ja henkilötietojen käsittely TE-toimiston tuottamissa työvoima- ja yrityspalveluissa
- Tietosuojaseloste Työllistä taidolla -palvelu
- Tietosuojaseloste Yrittäjästä työnantajaksi
- Uutisia
Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu
0295 025 500
ma-pe klo 9.00–16.15
Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.
Takaisinsoittopalvelu
Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana.
Mikäli sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.
Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7
Voit hoitaa useimmat asiasi jonottamatta Oma Asiointi -verkkopalvelussa. Henkilöasiakkaana voit mm. ilmoittautua työnhakijaksi, muuttaa yhteystietojasi, antaa selvityksen tai ilmoittaa muutoksen työnhakutilanteessasi.
Chat
Käytössäsi on myös chat arkisin klo 9-16. Chat on tarjolla tällä sivulla ja voit kysyä TE-palveluista ja verkkosivujen sisällöistä. Lisäksi chat on tarjolla Oma asiointi -palvelussa ja auttaa sinua verkkoasiointiin liittyvissä asioissa. Chatissa et voi hoitaa henkilökohtaisia asioitasi, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko Oma asiointi-verkkopalvelua tai puhelinpalvelua.
Jos olet työllisyyden kuntakokeilun asiakas, henkilöasiakkaan puhelinpalvelu ja Oma asiointi -palvelu ovat myös sinun käytössäsi.