Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

0295 025 500

ma-pe klo 9.00–16.15

Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.

Reaaliaikainen jonotilanne henkilöasiakkaan puhelinpalvelussa

Takaisinsoittopalvelu

Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai  klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana. 

Mikäli sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.

Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7

Voit hoitaa useimmat asiasi jonottamatta Oma Asiointi -verkkopalvelussa. Henkilöasiakkaana voit mm. ilmoittautua työnhakijaksi, muuttaa yhteystietojasi, antaa selvityksen tai ilmoittaa muutoksen työnhakutilanteessasi.

Oma asiointi -palvelu

Tepa-chatbot on apunasi 24/7

Tepalta voit kysyä yleistä TE-palveluista. TE-palvelun palveluasiantuntijat ovat Tepan apuna arkisin klo 9-16.

Lisäksi chat on tarjolla Oma asiointi -palvelussa ja auttaa siellä sinua verkkoasiointiin liittyvissä asioissa. Chatissa et voi hoitaa henkilökohtaisia asioitasi, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko Oma asiointi -verkkopalvelua tai puhelinpalvelua. Tällä hetkellä chat palvelee vain suomeksi.

Jos olet työllisyyden kuntakokeilun asiakas, henkilöasiakkaan puhelinpalvelu ja Oma asiointi -palvelu ovat myös sinun käytössäsi.

Työnhakijan palvelut työllisyyden kuntakokeilussa