Koronaviruksen aiheuttamista asiointiin liittyvistä yhteydenotoista johtuen valtakunnalliset puhelinpalvelumme ovat ajoittain ruuhkautuneet.
Otathan yhteyttä puhelimitse vain, jos et pysty asioimaan sähköisesti Oma asiointi -palvelussa. Oma asiointi-palvelussa näet, kuinka asiasi on edennyt ja pystyt jättämään yhteydenottopyynnön.
Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu
Työnantaja- ja yritysasiakkaan puhelinpalvelu
Henkilöasiakkaan venäjänkielinen puhelinpalvelu
Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme. Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta.
Vuonna 2020 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 13 356 kpl) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 4,5 (asteikko 1-5). Hyödynnämme tuloksia palvelumme kehittämisessä.