TE-puhelinpalvelut

Puhelinpalveluissamme on nyt ruuhkaa

Koronaviruksen aiheuttamista asiointiin liittyvistä yhteydenotoista johtuen valtakunnalliset puhelinpalvelumme ovat ruuhkautuneet. 
Otathan yhteyttä puhelimitse vain, jos et pysty asioimaan sähköisesti Oma asiointi -palvelussa. Oma asiointi-palvelussa näet, kuinka asiasi on edennyt ja pystyt jättämään yhteydenottopyynnön.
Lue lisää

Asiakaspalautekyselyn tulokset

Keräämme TE- ja Yritys-Suomi-puhelinpalveluihin soittavilta asiakkailta satunnaisotannalla palautetta palvelustamme.

Lähetämme puhelun jälkeen lyhyen, kahden kysymyksen kyselyn. Vastaaminen kyselyyn on asiakkaalle helppoa ja maksutonta.

Syksyllä 2019 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaat (vastauksia 9719 kpl) antoivat palvelustamme yleisarvosanan 8,5 (asteikko 0-10), NPS-luku 63. Tuloksia hyödynnetään palvelujen kehittämiseen.

Palvelua henkilöasiakkaille

Henkilöasiakkaan puhelinpalvelu

Neuvontaa koulutusasioissa

Koulutusneuvonta

Ohjausta ura-asioissa

Uraohjaus

Neuvontaa työttömyysturva-asioissa

Työttömyysturvaneuvonta

Palvelua työnantajille ja yrittäjäasiakkaille

Työnantaja- ja yritysasiakkaan puhelinpalvelu

Palvelua venäjän kielellä

Henkilöasiakkaan venäjänkielinen puhelinpalvelu

Paljonko soittaminen maksaa?

Puheluhinnat

Etäpalvelua videoyhteydellä

Katso, miten toimit