ma - pe klo 9.00–16.15
Puhelinpalvelusta saat apua kaikissa TE-palveluissa asiointiin ja työllistymiseen liittyvissä asioissa ja verkkopalvelujen käytössä sekä tarvittaessa jatko-ohjauksen muihin sinulle sopiviin palveluihin.
Käytössäsi on myös chat arkisin klo 9-16. Chatissa voit kysyä neuvoa verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua. Chat on tarjolla tämän sivun lisäksi myös oma asiointi -palvelussa.
Muistathan, että Oma asiointi on käytettävissäsi 24/7.
Palvelemme soittajat jonoon saapumisjärjestyksessä. Jos palvelussa on jonoa, voit jäädä puhelujonoon tai klo 9-14 välillä sinulle voidaan tarjota mahdollisuutta jättää takaisinsoittopyyntö, jolloin asiantuntija soittaa sinulle takaisin 0295-alkuisesta numerosta yhden kerran saman päivän aikana.
Mikäli sinulle tarjotaan mahdollisuutta valita takaisinsoittopyyntö, suosittelemme sen valitsemista. Soittaessasi saat aina ajankohtaisen tiedon puhelinpalvelun tilanteesta sekä toimintaohjeet.